czwartek, 11 lutego 2016

Liebster Blog Award 1/2016

   Cześć :)
   Wczorajszego wieczora zostałam nominowana do LBA przez Strawberry *.*, za co serdecznie jej dziękuję! :*
   Odpowiem, bo mogę, ale nikogo nie będę nominować. Nadal prowadzę politykę jednej nominacji z mojej strony, a akurat na dzień dzisiejszy nie mam głowy do wymyślania pytań.

   Pytania, które otrzymałam i moje odpowiedzi.
   1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
   Nie było to aż tak dawno. W klasie maturalnej pomogłam Leah w pisaniu jej opowiadania - wiedziałam o Barcelonie trochę więcej niż ona, stworzyłam kilka scen dla jej dwóch rozdziałów. Leah stwierdziła, że piszę dość dobrze i powinnam sama zacząć pisać. Takim zrządzeniem losu piszę już prawie od trzech lat.

   2. Pamiętasz swoje pierwsze opowiadanie?
   Oczywiście! To Rozważna! :D Wcześniej zdarzało mi się jedynie pisać teksty piosenek i wypracowania do szkoły, nic więcej.

   3. Truskawki czy maliny?
   Wiadomo, jak mnie zagiąć xD Uwielbiam owoce, zawsze trudno mi wskazać jeden smak, który dominuje. Ale chyba truskawka.

   4. Jak spędziłaś/spędzasz ferie?
   Mam dwa tygodnie wolnego, zanim pojadę po podpisy i na poprawkę, więc oglądam seriale, piszę opowiadania i staram się odzyskać swój dawny wigor, bo ostatnio chodzę zmęczona.

   5. Masz rodzeństwo?
   Mam. Brata bliźniaka, młodszego brata i młodszą siostrę, których pozdrawiam, bo i tak tego nie czytają!

   6. Ulubiony rodzaj książek?
   Kryminał, choć nie miałam z nim zbyt wiele do czynienia, ale to można nadrobić. Poza tym nie gardzę thrillerami, młodzieżówkami i romansami.

   7. Kraj, w którym chciałabyś mieszkać?
   Polska. Wyjazdy wakacyjne na Wyspy i do Hiszpanii.

   8. Fanficki czy zwykłe opowiadania?
   Zwykłe opowiadania. Niech autor daje się ponieść własnej wyobraźni, niech przekracza granice!

   To tyle. Niedzielny dodatek jest już na bloggerze, mam nadzieję, że się przy nim uśmiechniecie ;)
   Do niedzieli! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane :)