poniedziałek, 8 czerwca 2015

Liebster Blog Award

   Dobry wieczór :)

   Jak to zwykle kilka razy w roku bywa, zostałam nominowana do LBA. Dziękuję za to serdecznie Meggi Jackson :* Wiesz, że mnie zadziwiasz? ;)

   Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

   Pytania, które otrzymałam:
   1. Masz swojego idola? Kogo?
   Mam idola, ale nie jest to ktoś sławny. To moja mama. W młodym wieku poradziła sobie  z wychowaniem czwórki dzieci, spełniła część swoich marzeń, jest zakręcona, ale pełna doświadczenia życiowego, którym się dzieli. No i wspiera mnie, choć czasami wolałabym, gdyby mnie zrugała ;)

   2. Jaka jest najśmieszniejsza przygoda, jaka Ci się przytrafiła?
   Jest jedna, którą noszę w pamięci, bo wydarzyła się w ubiegłe wakacje, kiedy to moja przyjaciółka pomachała pani kierowcy, bo była pewna, że to jej ciocia. Niestety, to nie była ona. :3

   3. Łatwo Cię zdenerwować?
   Kiedyś było to bardzo proste, teraz się powstrzymuję, bo mam trzy rzeczy, które sobie wyobrażam, pozwala mi to nie wybuchać.

   4. Kto wie, że prowadzisz bloga?
   Dość dużo osób. Moje dwie przyjaciółki, kolega, rodzeństwo, rodzice, dwie kuzynki i kilka innych osób w rodzinie.

   5. Bajka Twojego dzieciństwa?
   Bezapelacyjnie Król Lew <3

   6. Czego nie lubisz w innych?

   Sztuczności w zachowaniu. Płytkości w obejściu. Dwulicowości. Udawania kogoś, kim nie są.

   7. Masz osobę, której bezgranicznie ufasz?

   Jestem typowym introwertykiem, więc nie wszystkim umiem się dzielić. Magdycja jest tą osobą, która wie o mnie najwięcej. Poza najbliższą rodziną, oczywiście.

   8. Lubisz być w centrum uwagi czy wolisz być obserwatorem?
   Zdecydowanie być obserwatorem. Przyglądanie się otoczeniu może być inspirujące, skupianie uwagi mnie peszy.

   9. O czym marzysz?
   O poradzeniu sobie w dorosłym życiu. Choć na razie chyba przegrywam ten pojedynek.

   10. Jest jakaś rzecz, która momentalnie, gdy na nią spojrzysz, wywołuje uśmiech na Twojej twarzy?

   Ten pan

Przypomina mi czas spędzony w Katowicach, jak i uspokaja
swoim szczerym uśmiechem <3


   11. Jakie masz plany na wakacje?
   1 lipca wybieram się na Zlot do Katowic, 3 lipca mam wpaść do Naff. A poza tym praca, o ile się znajdzie, wypady do kina, spacery, może wyjazd na kilka dni w góry z kolegami, weekend nad jeziorem. Wyjdzie w praniu. Oczywiście w okresie wakacji obowiązkowe pisanie, czytanie i oglądanie filmów/nadrabianie seriali :3


   MOJE NOMINACJE:
   Naff
   Króliczek

   Lexi E.
   Victemia
   podpadziocha
   ThingsInsideOfMe
   Dor Ka
   Sherii Castle
   Ruda
   Take a smile
   Mała Migotka
   



   MOJE PYTANIA:
   
1. Co aktualnie czytasz?
   2. Lubisz, gdy na dworze panuje 30 st. C?
   3. Masz plany na wakacje?
   4. Co bardzo chciałabyś zrobić przed ukończeniem dwudziestego piątego roku życia?
   5. Gdybyś mogła wybrać, w jakim świecie chciałabyś żyć?
   6. Ostatnio obejrzany film?
   7. Miewasz poważne kryzysy, jeśli chodzi o wenę?
   8. Ilość opowiadań/rozdziałów, jaką jesteś w stanie napisać w przeciągu jednego miesiąca?
   9. Masz ulubiony rodzaj herbaty?
   10. Miasto, w którym chciałabyś wylądować i poświęcić się pisaniu?
   11. Myślałaś kiedyś nad napisaniem cyklu opowiadań? Jeśli tak, to o czym by on był?

   Y basta!
   
   

5 komentarzy:

  1. Miałam przeczytać i skomentować całego tego bloga, a wpadam tylko wtedy, kiedy dostaję nominację. :') Nie mówię, że nadrobię, bo w końcu nie wiem, czy dotrzymam słowa, ale jak zaczniesz publikować coś nowego, to postaram się być tam od początku i komentować każdy wpis!
    W każdym razie - dziękuję za nominację. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To takie słodkie, że mama jest twoją idolką <3. Ja swoją też podziwiam. Z podobnego powodu jak twój.
    Król Lew <3!
    Poradzenie sobie w dorosłym życiu jest takie ciężkie ;_____; ja też z nim na razie przegrywam ;____;
    Loooogaaaaaaan! Rzucaliśmy się nim w Katowicach łiiiii!
    Dziękuję za nominację! Na pytania odpowiem przy następnym, publikowanym rozdziale :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kochana z całego serducha za nominację! :** ^^ <3

    Wspaniałe odpowiedzi! :)) To, że Twą idolką jest mama tylko podkreśla, jak wielką jesteś osobą! :)) ^^

    Pozdrawiam Cię przeserdecznie kochana! <3

    Ps - u mnie nowość! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej;) Nie biorę udziału w takich zabawach, ale dziękuję za nominację;) Skoro mnie wybrałaś to odpowiem u Ciebie;D

    1. Co aktualnie czytasz?
    Notatki z "Przesyłania Energii Elektrycznej" :< Na książki niestety nie mam czasu ;/
    2. Lubisz, gdy na dworze panuje 30 st. C?
    Lubię, o ile nie muszę iść wtedy do pracy:D
    3. Masz plany na wakacje?
    Odbyć obowiązkowe praktyki, iść do pracy i zamieszkać na wakacje z moim chłopakiem i teściem;)
    4. Co bardzo chciałabyś zrobić przed ukończeniem dwudziestego piątego roku życia?
    Zaliczyć studia, dostać wymarzoną pracę i iść na studia podyplomowe, ale tym razem w kierunku, który mi się podoba.
    5. Gdybyś mogła wybrać, w jakim świecie chciałabyś żyć?
    Bez wojen, brudnej polityki i podłych ludzi.
    6. Ostatnio obejrzany film?
    "Stop Loss"- polecam
    7. Miewasz poważne kryzysy, jeśli chodzi o wenę?
    Na szczęście nie :D
    8. Ilość opowiadań/rozdziałów, jaką jesteś w stanie napisać w przeciągu jednego miesiąca?
    4-5 rozdziałów po jakieś 7-8 stron na pewno. Może więcej, ale to zależy od miesiąca.
    9. Masz ulubiony rodzaj herbaty?
    Zielona <3
    10. Miasto, w którym chciałabyś wylądować i poświęcić się pisaniu?
    Uwielbiam Kraków ;) Ale jeśli mowa o "lądowaniu" to hm.. Barcelona;D
    11. Myślałaś kiedyś nad napisaniem cyklu opowiadań? Jeśli tak, to o czym by on był?
    Nie myślałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ufff... Wreszcie udało mi się tym zająć! :D ^^

    Tu kochana znajdziesz odpowiedzi: http://you-have-been-the-one.blogspot.com/p/liebster-award.html

    Pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane :)