poniedziałek, 9 grudnia 2013

22 Case APRIL ZAPOWIEDŹ!

Hejka! :)


Mam już ponad trzy strony rozdziału, tzn. całą jedną część, która tak mi się podoba, że muszę Wam dać jej przedsmak :D



                                                                      ***

- Cześć, Rose- uśmiecha się do mnie.- Co słychać?
- Cześć, Chris- odwzajemniam uśmiech.- Od wczoraj niewiele się u mnie zmieniło, ale miło, że pytasz.
                                                              (...)
- Co? Naprawdę?
- Naprawdę. (...)
W dwóch krokach pokonuje dzielącą nas odległość i mnie ściska.prawie podnosząc z ziemi.
Przypomina mi tym Jacoba B.
Śmieję się nadal. To wróży mi dobry wieczór.
- Możesz mnie już puścić, Chris.
Wypuszcza mnie z objęć, za to dostaję od niego soczystego buziaka w policzek.
- No już, chłopcze- upomina go kucharz.- Nie zapominaj, panienka Rose jest już w szczęśliwym związku z pewnym młodym mężczyzną. Lepiej, byś mu nie dawał powodów do rozpoczęcia pojedynku o serce tej damy.
                                                             (...)
Opuszcza lokal, ale zatrzymuje się w połowie drogi do głównej ulicy.
- A i jeszcze jedno, Rose!
- Tak?
- Na twoim miejscu dałbym szansę temu detektywowi z ciemnymi włosami, a nie temu lalusiowi, Ianowi- mówi i znika mi z oczu.

                                                              ***


                                                               :D
     
Kto tak umie???
Ja!! :D

Jeżeli ktoś z Was również, to niech napisze!
Chcę poznać innych kubkowiczów :D

4 komentarze:

  1. Wow! Ale mnie zaciekawiłaś! Teraz nie będę mogła przez Cb normalnie myśleć, bo cały czas będę myślała o Twoim opowiadaniu i o tym czy dodałaś nowy rozdział...CAŁY ;)
    Czekam z niecierpliwością ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki przedsmak rozdziału jest super, ale teraz czekam na całość :*
    M.K

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie, i co ja teraz zrobię?! :(
    Nie wiem, co będzie dalej ;( Ale wiem, że Chris ma rację! Tak, Rose, daj szansę panu w ciemnych włosach i zostaw tego lalusia :) Niech idzie precz, a sio, won! :D
    Czekam na rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  4. - Jejciu . Czekam , Czekam ! ♥
    Co dalej ? Dawaj cały :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane :)