sobota, 4 stycznia 2014

25 Case (?) Mai ZAPOWIEDŹ

On mnie kocha.
Tak, na pewno.
(...) Od kilku tygodni nie radzimy sobie z kolejnymi śledztwami tak, jak na początku naszej współpracy, zawsze dochodzimy do punktu zatrzymania, gdy nie mamy nic.
(...) wychodzę do bufetu po kawę.
Powinnam ją ograniczać, z powodu małej ilości magnezu w organizmie mam małe problemy zdrowotne, ale potrzebuję kofeiny, a ta w herbacie już na mnie nie działa.
(...) stoi po mojej prawej stronie i... pije moją kawę!
Mam dość takiego wykorzystywania. Chcę opuścić pomieszczenie, ale zaczyna mi się kręcić w głowie, muszę się oprzeć o ścianę.
(...) - Co jej się stało?- brunet chyba nie słyszy głosu Diega.- Logan, co jej się stało?
- Nie wiem- jest przestraszony. Henderson przestraszony?- Stała przed tablicą, przyszła tutaj, zrobiła sobie kawę, nie wypiła ani łyka, nie wiem, czemu chciała stąd szybko wyjść, ale nagle oparła się o ścianę, by się po niej osunąć i położyć na podłodze.
(...) Słyszę ich kroki, ale jakby z oddali, świat nadal się kręci.
- Rose- szepcze.- Rosie. Odezwij się do mnie. Proszę.
Chciałabym, ale nie daję rady.
Podnosi mnie, jestem w jego ramionach.
- Rae...
Przełykam ślinę, gotowa coś powiedzieć, ale przegrywam z czasem.
Spadam w ciemność.
                       
                                                             ***

- Dzwońcie po karetkę! Szybko! (...)
Niewyczuwalny.
(...) kapitan próbuje uspokoić innych detektywów, mówiąc, że nic się nie stało.
Nie stało?!
Ona nie oddycha! Być może już nie żyje!
(...) - Hej, skarbie. Co tam?
On nic nie wie.
- Rose? Jesteś tam?
Biorę głęboki wdech.
- Ian, tu Logan Henderson. Rose straciła przytomność w pracy. Jest w Harlem Hospital. W stanie krytycznym.


-------------------------------------------------------------------------
Cześć!
Nie planowałam takiego dramatycznego początku sprawy, ale tak jakoś wyszło i nawet mi się podoba :)
Tego rozdziału mam 1,5 strony. Nie oczekujcie, że pojawi się przed 13 stycznia. Mogę obiecać, że się Wam spodoba :)
Dziękuję Kiarze za komentarze na blogu "Księżniczka ciemności", a Was zapraszam do odwiedzenia, chcę poznać Waszą opinię na temat mojego drugiego opowiadania.

Miłej soboty :)

13 komentarzy:

  1. Wow!
    Muszę przyznać, że zapowiada się niesamowicie! :) Już nie mogę się doczekać rozdziału :* Warto będzie poczekać :D
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ
    Poczatek jest intrygujący i chcę wiedzieć co z Rose.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ludzie trzymajcie mnie! Zaraz upadnę z wrażenia! Piszesz ZAJEBIŚCIE!!! Już nie mogę się doczekać kiedy dodasz ten rozdział w całości ♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj się mocno :D
      A ja się nie mogę doczekać, aż go napiszę w całości :)
      Zapraszam na drugi blog: la-princesa-la-oscuridad.blogspot.com

      Usuń
  4. Witaj!
    Chciałabym cię zaprosić do nowej Księgi blogów z opowiadaniami.
    ksiega-blogow-opowiadan.blogspot.com
    Serdecznie zapraszam, życzę weny i wytrwałości w pisaniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna historia nie mogę się doczekać co dalej się wydarzy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za chęć wykonania, ale nie planuję zwiastunu do bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, serio ciekawie napisane, i aż zaobserwuję ;)
    Ja dopiero zaczynam, mam 1 rozdział, jeśli chcesz to przeczytaj, będzie mi bardzo miło :) falling4youbabe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. co się stanie z rose?
    jak zachowa się ijan a jak logan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kate, easy ;)
      Wszystko się wyjaśni najpóźniej w weekend :)

      Usuń

Komentarze mile widziane :)