czwartek, 9 stycznia 2014

Liebsten Award

Zostałam nominowana do Liebsten Award przez Dianę Landris (http://historiataylor.blogspot.com). 
Bardzo Ci dziękuję :*

Wreszcie czuję, że mogę się zgodzić na tę nominację :)

Nominacja do Liebsten Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań.

1. Lubisz swoje imię?
   Nie przeszkadza mi :)

2. Co robisz w wolnym czasie?
    Piszę, słucham ulubionych piosenek, czytam, ćwiczę (o ile są ku temu warunki)

3. Masz zwierzę?
     Tak, pieska :)

4. Czym jest dla Ciebie rodzina?
    Największą wartością i darem od losu.

5. Czy według Ciebie warto mieć marzenia?
     Bez marzeń nie byłoby wielu rzeczy :) I coś musi pomagać w przetrwaniu w tym pędzącym            świecie :)

6. Ulubiony blog?
     Jestem sentymentalna, więc blog Leah: z-kopyta-sezon-3.blogspot.com

7. Kim chcesz zostać w przyszłości?
    Chciałabym być pilotem wycieczek turystycznych (za parę miesięcy może wreszcie zacznę coś robić w tym kierunku).

8. Masz przyjaciela?
     Aż dziw, mimo mojej "skorupy" są trzy osoby, które mają dostęp do moich myśli :)

9. Chciałbyś żyć w świecie bez dorosłych?
    W świecie chaosu, bez możliwego bezzwrotnego wsparcia finansowego? Nie.

10. Ulubiona książka?
       Nie wiem :) Jestem molem książkowym, wiele czytam, więc nie mogę odpowiedzieć prawdziwie na to pytanie. Ostatnio zauroczył mnie "Cień wiatru".

11. Myślisz, że dlaczego zostałaś nominowana?
    Bo ktoś się zakochał w Loganie :D



Moje pytania:
1. Jaki kolor oczu przyprawia Cię o szybsze bicie serca? :D
2. Masz jakieś postanowienie na ten rok?
3. Posiadasz zwierzaka?
4. Jaki jest Twój lek na chandrę?
5. Ogarniasz matmę?
6. Co przeszkadza Ci podczas seansu w kinie?
7. Czy Twój najlepszy przyjaciel wie o Tobie dosłownie wszystko? 
8. Jeździsz na łyżwach lub rolkach?
9. Umiesz grać na kubku? (Słynne Cups from Pitch Perfect)
10. Twoi rodzice wiedzą, że piszesz bloga?
11. Jaki kraj chciałabyś/ chciałbyś zwiedzić wzdłuż i wszerz?

Moje pytanie są jak ja, nienormalne :D


Moje nominacje kochanych dziubasków :*

1. Leah (z-kopyta-sezon-3.blogspot.com)




5. Haley Destiny Scott i  Charlotte Leah Havern (http://story-by-sophie.blogspot.com/)






11. Stokrotka (http://damn-near.blogspot.com/) (wiem, że nie masz dostępu do kompa, ale i tak dostajesz ode mnie nominację :* )


Po ponad pół roku działalności cieszę się z nominacji radością prawdziwą :)
To dla mnie zaszczyt.

Diana, jeszcze raz   DZIĘKUJĘ!


.

11 komentarzy:

  1. bardzo bardzo dziękujemy z Charlotte za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwww... "Cień wiatru" to rzeczywiście bardzo dobra książka, chociaż Zafona wielbię wszystkie. Ale chyba jednak wolę "Więzień Nieba" lub "Książę Mgły". Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :
      "Księcia Mgły" czytałam, teraz poluję na "Grę anioła".
      A co myślisz o "Marinie"?

      Usuń
    2. Czy ja wiem... Powiedzmy, że przed premierą liczyłam na coś innego, ale efekt dosyć mnie zadowala. Jego wszystkie książki są do siebie jakoś podobne, ta jednak wzbudziła we mnie dosyć dziwne wrażenie. Może dlatego, że nie lubię imienia Marina, ale kto to wie... Tak czy inaczej wszystkie jego książki są dobre.
      "Grę Anioła" kupiłam tydzień temu, ale rozpoczęcie szkoły po przerwie świątecznej całkowicie uniemożliwiło mi jej przeczytanie... Jestem, chyba na czterdziestej którejś stronie.

      Usuń
  4. Dziękuje ci Cleo. Chetnie spróbuje. Ale mam proźbę. Gdzie zgłasza się nominacje blogów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę.
      Na swoim blogu, tworzysz taki sam post, jak ja do góry.
      Nominujesz, odpowiadasz na pytania osoby, która Cię nominowała, a także tworzysz własne pytania (wszystko jest w moim poście niebieskim kolorem, tzw. "zasady").

      Usuń
    2. Musisz także poinformować osoby, które nominujesz, na ich blogu, najlepiej w komentarzu do ich ostatnich postów.
      Nie możesz nominować osoby, która nominowała Ciebie.

      Usuń

Komentarze mile widziane :)