poniedziałek, 30 czerwca 2014

Liebster Award

   Cześć Wam :)

   Korzystając z weny, ile mogę, piszę rozdział i robię notatki pod ostatnie, a na blogu czeka na mnie niespodzianka.
   Po raz czwarty w historii zostałam nominowana do Liebster Award, za co serdecznie DZIĘKUJĘ mojemu blogowemu bratu, Berniemu :*

   Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

   Pytania, które otrzymałam:
   1. Czym pasjonujesz się poza pisaniem?
   Jestem ogromnie przywiązana do kilku serialu kryminalnych, nie odpuszczam ani jednego odcinka. Poza tym kocham filmy, średnio oglądam osiem nowych miesięcznie. Jestem również molem książkowym :) 
   2. Ulubione danie?
   Schabowy mojej babci z mizerią <3
   3. Piosenka, która najbardziej Cię wzrusza?
   Nie odpowiem, gdyż... nie wiem :d Jest strasznie dużo piosenek, które potrafią mnie poruszyć. Obecnie jest to "Red" Daniela Merriweather, która pomaga mi przy pisaniu. Wiele piosenek ma swoją magię, nie zdołam ich wypisać ;)
   4. Ulubiony zespół/ piosenkarz?
   Jestem osobą, która słucha piosenek, a nie ludzi czy grup. Jednak odpowiem na to pytanie, choć trochę inaczej  :) Ulubionym zespołem, czyli takim, którego mogę słuchać 5 piosenek i mi się nie znudzą, jest Backstreet Boys. Nie słucham piosenkarzy, wolę wokalistki. Najbliższa mi jest Demi Lovato.
   5. Kilka krajów, które pragniesz odwiedzić? Który najbardziej?
   Kolejne pytanie, nad którym muszę się zastanowić. Na pewno chciałabym pojechać do Indii i to najbardziej. Już jako jedenastolatkę fascynowała mnie ta wschodnia kultura, podział na kasty, a także religia hinduizmu (pozostałam wierna katolicyzmowi). Chciałabym także zwiedzić Londyn, więc jechać na Wyspy. Nowy Jork także jest na tej liście, czyli Stany Zjednoczone. Bardzo ciągnie mnie do Ameryki Południowej, chciałabym zwiedzić Peru, Argentynę i Urugwaj.
   6. Co cenisz w ludziach?
   Szczerość. Mimo, że czasami podchodzi pod chamstwo. Ale wolę znać najgorszą prawdę niż usłyszeć najlepsze kłamstwo. Cenię ludzi, którzy zawsze i wszędzie są sobą, lecz nie afiszują się, gdy są np. innego wyznania czy orientacji.
   7.  Jaka piosenka Cię opisuje?
   "Lo que soy" Demi Lovato. Może to śmieszne, ale hiszpańska wersja znanej z "Camp Rock" piosenki "This is me" pokazuje to, co działo się ze mną przed założeniem bloga, gdy chowałam się przed światem, chodząc w cieniu, nie znając do końca własnych umiejętności.
   8. Czy z pisaniem wiążesz jakieś dalsze plany? Planujesz coś wydać?
   Kolejne dłuższe opowiadanie chciałabym prowadzić tak, by w przyszłości być może wysłać je do jakiegoś wydawnictwa ;)
   9. W jakim gatunku lubisz pisać najbardziej?
   Moje opowiadanie jest połączeniem kryminału, romansu i obyczajówki. Mój one-shot był obyczajówką. Także każde kolejne opowiadanie będzie miało silnie rozwiniętą tą część. Więc odpowiedzią jest: obyczajowym :)
   10. Jak bardzo twoje postacie podobne są do Ciebie?
   Rose jest prawie mną :D Ma bardzo wiele moich cech charakteru, jak i w sposobie bycia. Także Logan ma pewne części mnie, ale w dużo mniejszym stopniu. Staram się, by większość bohaterów, których tworzę, posiadała choć jedną moją cechę.
   11. Ulubiony cytat?
   "Pisarz jest sumą swoich doświadczeń" William Borgers by movie "Stuck in Love"

   Moje nominacje:
   2. Abigail. (miastozloczyncow.blogspot.com)
   4. Elinor Howard (http://w-ciszy-nocy.blogspot.com/)
   5. Naff (cien-nocy.blogspot.com)

   Moje pytania:
   1. Deszczowa pogoda pomaga Ci przy pisaniu czy raczej psuje wenę?
   2. Masz jakieś plany na wakacje?
   3. Gdybyś mogła spędzić choć jeden dzień z postacią z Twojego opowiadania, kto by to był?
   4. Chciałabyś mieć możliwość powrotu do jednego dnia i jego naprawienia?
   5. Czy podczas chandry słuchasz smutnych piosenek?
   6. Czy potrafisz pod presją napisać dobry tekst?
   7. Jaka pora roku najlepiej opisuje Ciebie? *zwariowane pytanie Cleo*
   8. Często kłócisz się z rodzeństwem o pilot do telewizora?
   9. Co najbardziej lubisz w świętach Bożego Narodzenia?
  10. Czy potrafiłabyś z dnia na dzień porzucić pisanie na zawsze?
  11. Jaki dzień tygodnia jest najczęściej najbardziej produktywnym dniem, jeżeli chodzi o pisanie?

   :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację! Ale już się w to nie bawię, bo co chwile mnie ktoś nominuje, a często mi się nie chce odpowiadać na wszystkie pytania, wybacz ;c
    Ale powiem ci, że zauważyłam, że mamy trochę ze sobą wspólnego. Indie, Nowy Jork, Demi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :)
      Uwielbiam dowiadywać się, że w blogosferze żyją ludzie podobni do mnie :D

      Usuń
  2. Ulubione danie: schabowy XD. Huehue. Dogadałabyś się z Króliczkiem.
    Logan też jest tobą :O. Kocham się w jakiejś cząstce ciebie :o
    Dziękuję za nominację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja przecież już się dogaduję z Króliczkiem! :P
      Logan ma mój kolor oczu. Moje zamiłowanie do ćwiczeń (choć po mnie tego nie widać ;)). Ceni sobie rodzinę tak, jak ja. Potrafi ukryć swoje uczucia. Jest inteligentny.
      O matko. Jest starszą, męską wersją mnie o.O

      Naff, odkochaj się!

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację, ale ze swoimi nominacjami poczekam oż ochłonę po pewnych przeżyciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze :)
      Gdybyś potrzebowała się komuś wygadać z tych przeżyć, mój mejl jest po prawej ;)

      Usuń
  4. De nada, siostro ;* Zdecydowanie należy Ci się ;)

    Co do pytań - sam na niektóre nie potrafiłbym odpowiedzieć :P Ale poradziłaś sobie zacnie. A odnośnie Twoich odpowiedzi, to w tych pytaniach dzieli nas mniej więcej tyle ile łączy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Sam byś nie umiał, a mnie się udało.
      Twoja filozofia mnie przeraża. Już ją zdałam, proszę, przestań! :P

      Usuń

Komentarze mile widziane :)