czwartek, 28 sierpnia 2014

Liebster Blog Award

   Dobry wieczór :)

   Po raz trzeci w tym roku zostałam nominowana do LBA, za co serdecznie dziękuję Meggi Jackson ! :*

   Już piszę, że nikogo nie nominuję, bo nie chce mi się wymyślać pytań, już bez tego mam za dużo na głowie, musicie mi wybaczyć.

   Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

   Pytania, które otrzymałam:
   1. Jaki serial oglądasz?
   Pomijając te, których nie skończyłam z pewnych przyczyn, to jestem wierną fanką "Mentalisty" i "Castle" (o czym wiedzą wszyscy moi czytelnicy), oglądam także "Sherlock'a" i "Beauty and the beast". Plus anime.
   2. Kogo najbardziej podziwiasz?
   Hmm, chyba moją mamę, która w młodym wieku poradziła sobie z czwórką dzieci, podziwiam jej siłę, poczucie własnego ja, to, że posiada swoją opinię, potrafi dyskutować i że stara się wiedzieć, co u mnie słychać, mimo, że czasami nie mam ochoty opowiadać jej o swoim życiu.
  3. Najśmieszniejsza sytuacja w Twoim życiu?
   Gdy podczas spaceru z Magdycją, moja blond przyjaciółka pomachała kierowcy samochodu, który rzekomo należał do jej cioci. Rzekomo. :D
   4. Liczy się dla Ciebie zdanie innych?
   Właściwie to tak. To, że inni posiadają swoje zdanie na jakiś temat, dowodzi tego, że potrafią samodzielnie myśleć, a ja lubię takich ludzi :) Jeśli chodzi o to, co inni ludzie myślą o mnie - mogą mieć o mnie jakieś zdanie, przecież im tego nie zabronię ;) Ale niech pozostawią je dla siebie. Moje życie, moje decyzje, moje błędy.
   5. Twój ulubiony kolor?
   Niebieski i wszystkie jego odcienie. Na drugim miejscu są czarny, szary i biały.
   6. Kim chcesz zostać w przyszłości?
   Pilotem wycieczek turystycznych lub być właścicielką biura podróży. A jak to nie wypali - pisarką, a co mi tam :D
   7. Czy przeczytasz kiedyś książkę, którą właśnie piszę? xd
   Oczywiście! Napiszę więcej: przybędę na spotkanie autorskie po dedykację i autograf!!!
   8. Twój ulubiony aktor/ aktorka?
   Aktorka: Anne Hathaway. Aktor: Ewan McGregor, James McAvoy, Benedict Cumberbatch.
   9. Umiesz gotować?
   Drugie wakacje z rzędu gotuję dla rodziny i wszyscy żyją, sama przeżyłam na studiach - UMIEM! :d
   10. Do której klasy teraz idziesz?
   Do żadnej :P Po raz drugi będę studentką pierwszego roku.
   11. Lubisz jakiś sport?
   Jestem wielbicielką siatkówki, w tym roku opanowałam zasady siatkówki plażowej, na studiach chciałabym uzyskać tytuł sędziego w tym sporcie. Poza tym gry zespołowe: nożna, koszykówka, piłka ręczna.

    To tyle ode mnie :)
   Do zobaczenia 1 września!

   Dobranoc!

2 komentarze:

  1. Dzięki za tą blond przyjaciółkę :p
    A takich samochodów jak ma ona jest mało u nas więc miałam prawo pomylić się moja Cleo :p
    Magdycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś się pomylić, co nie zmienia faktu, że to było śmieszne :P

      Usuń

Komentarze mile widziane :)