poniedziałek, 8 września 2014

Kolejne LBA

   Dobry wieczór :)

   Po raz kolejny w tym roku (bodajże to już czwarty raz, wow!) jestem nominowana do LBA.
   Tym razem za nominację dziękuję Kimiko Pedrosa :*

   Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

   Jak zwykle nikogo nie nominuję z wiadomej przyczyny.

   Pytania, które otrzymałam:
   1. Jak siebie oceniasz w sensie charakter?
   Jestem skomplikowaną, zamkniętą w sobie osobą, z którą niełatwo żyć, jestem żółwiem (if you know, what i mean).
   2. Co jest twoim największym atutem?
   Umiejętność obserwacji i słuchania drugiego człowieka.
   3. Co kochasz robić?
   Pisać, czytać, słuchać muzyki, spacerować! <3
   4. Jesteś zakochana?
   W siedmiu fikcyjnych bohaterach. Moje serce jest zajęte na wieki :D
   5. Jak zaczęła się twoja przygoda z bloggerem?
   Pomogłam Leah przy jej opowiadaniu, podrzucając kilka pomysłów, po czym, za jej namową, rozpoczęłam przygodę z Rozważną. Która trwa już piętnaście miesięcy :D
   6. Twoje imię?
   Cleo :P Niektórzy wiedzą, lecz wszyscy nie muszą.
   7. Co myślisz o portalach społecznościowych?
   Przydatne w pewien sposób, dobre do komunikowania się z kimś, kto mieszka daleko, albo kogo rzadko się widuje. Niestety, osoby, które mają na nich konto, czasami robią na nich cyrk.
   8. Jakiego koloru masz oczy?
   Według paszportu i dowodu - niebieskie. Ale mają też szare plamki.
   9. Ulubiona książka?
   "El Juego del Angel", Carlos Ruiz Zafon.
   10. Czy masz osobę, która pokazała ci jak żyć, jaką drogą iść i co jest najważniejsze?
   Tak. To moi rodzice.
   11. Najważniejsza rzecz w twoim domu?
   Ludzie to nie rzeczy, więc nie napiszę, że rodzina. Moje zeszyty z opowiadaniami, piosenkami, złotymi myślami, etc.

   To tyle.
 
   Miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane :)