środa, 1 października 2014

LBA po raz n-ty

   Cześć :)

   Zasmucona ostatnim rozdziałem u Naff chciałam iść zrobić herbatę, którą otrzymałam od wcześniej wspomnianej blogerki (malinowo - waniliowa, mniam!), ubrać ciepły sweter i z gazetą w łapce siąść na balkonie, a tu otrzymałam kolejną już w tym roku nominację do LBA.

   Tym razem zostałam nominowana przez Vex'a, za co bardzo mu dziękuję, choć nie  jestem pewna, czy czyta Rozważną.

   Zasad nie będę pisać, każdy je zna.

   Lecimy z pytaniami.
   1. Co chcesz robić w przyszłości?
   Chciałabym zostać pilotem wycieczek krajowych i/lub międzynarodowych (jeśli krajowe nie wyjdą). Poza tym myślę z jedną z przyjaciółek blogerek nad własnym wydawnictwem.
   2. Jaką miałaś średnią w zeszłym roku?
   W zeszłym roku szkolno - akademickim byłam studentką I roku (teraz też jestem, ale na innym kierunku i uczelni), jedynie przez pierwszy semestr się uczyłam, więc średniej tak właściwie nie mam. Ostatnią średnią w liceum było maturalne 4,25.
   3. Chciałabyś się przeprowadzić do innego miasta/państwa?
   Po raz drugi wyprowadziłam się do miasta innego niż moje rodzinne. Napiszę tak: za granicę jedynie na wakacje, w Polsce nie zagoszczę na dłużej niż kilka miesięcy w województwach innych niż śląskie. Kocham swój region geograficzny, mam tu perspektywy na przyszłość, wyjeżdżać nie chcę.
   4. Lubisz grać w gry?
   Zależy, co rozumiesz przez słowo "gry". Jeśli chodzi o te komputerowe, to pewnie wielu zaskoczę - nie. Nie lubię och, nie gram w nie, pozostawiam tu pole do popisu innym osobom. Jeśli chodzi o zespołowe gry sportowe - uwielbiam ;)
   5. Do której poszłaś klasy?
   Ach, niektórym ciężko zrozumieć, że do swoich pytań czasami nie powinni nominować studentki. Po raz drugi jestem studentką pierwszego roku, zmieniłam kierunek i uczelnię na bardziej mi odpowiadające.
   6. Masz rodzeństwo?
   Mam.
   7. Łatwo cię zdenerwować?
    Kiedyś udawało się to bardzo szybko, teraz jestem bardziej wyćwiczona w cierpliwości.
   8. Z natury jesteś miła, czy nie bardzo?
   Sarkazm to moje drugie imię. Taka odpowiedź wystarczy?
   9. Ile masz blogów?
   Obecnie dwa, ale w tym tygodniu zakładam trzeci, na którym pojawią się opublikowane tutaj one-shoty (prawa strona bloga). Robię to, by nie mieszać zbytnio na Rozważnej i by osoby, które ich nie czytały, miały taką możliwość przy dobrej organizacji strony.
   10. Jakiej muzyki słuchasz?
   Wszelakiej, ale nie każdej. Lubię rock, nie cierpię hip - hopu i rapu, słucham też popu, soulu, a nawet bluesa. Właściwie to słucham konkretnych piosenek konkretnych wykonawców, nie gatunek.
   11. Polecasz jakiegoś bloga?
   Ale że w jakim sensie? Gorąco zapraszam do Naff, kocham jedną z postaci z jej opowiadania. Także Króliczek ma ciekawe opowiadanie już dwuczęściowe ;)
   Trochę tych blogów by się znalazło, czytam ich około czterdziestu, gdybym miała zacząć wymieniać, to chyba bym do jutra nie skończyła :D

   To tyle. Zwyczajowo nikogo nie nominuję.
____________________________________
   Fragment rozdziału 48, który pojawił się na fanpage'u

  "- (...) Przepraszam za to spóźnienie.
   - Nie szkodzi. - Odkłada długopis i zbiera kartki na jeden stos. Jak Logan. - Stella chyba za tobą nie przepada, co?
   - Chyba. Tylko nie mam pojęcia, dlaczego tak jest.
   Patrzy na mnie, a ja w jego oczach próbuję doszukać się złotych iskierek. Nie ma ich.
   - Może wyczuwa w tobie zagrożenie? Konkurencję?
   - Konkurencję? We mnie? Raczej nie, jestem tylko kaleką.
   - Bardzo piękną kaleką."
 
   W tym też rozdziale pojawią się gościnnie Króliczek i Abigail.

   Miłego wieczoru! :) 

1 komentarz:

  1. Piękna kaleka, łooot :o.
    Jeeej! Dziękuję za to polecenie <3 Nathiel się cieszy i wypina dumnie klatę! Dziwki, koks i marmolada!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane :)