sobota, 28 lutego 2015

LBA 2 + Kartka Wielkanocna

   Cześć :) 

   W czwartek otrzymałam drugą w tym roku nominację do Liebster Blog Award, tym razem do Berniego, za co z całego cleowego serduszka DZIĘKUJĘ! :* Odpowiadam dzisiaj, bo i w czwartek i wczoraj po pracy jakoś nie miałam chęci, poza tym czytałam rozdziały i nadrabiałam Forever.

   Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

   Pytania, które otrzymałam:
   1. Co pomaga Ci pisać? Jakaś specjalna muzyka? Coś do jedzenia lub picia? Coś innego?
   Wystarczy przeczytać notki nad rozdziałami, by wiedzieć, że cola/cheetosy serowe/hamburgery/żelki/zielona herbata/czarna herbata/krakersy i wiele innych produktów spożywczych pomaga mi pisać i utrzymuje wenę ;) Poza tym muzyka - kawałki, które znam, lubię i które mam na swojej playliście na YT. Czy jest coś jeszcze? Tak, pogoda. Lubię pisać, słuchając deszczu bębniącego o parapet.

   2. Tworzysz postać do fabuły czy to pomysł na bohaterkę/bohatera powstaje pierwszy?   Zależy od tego, co piszę. Jeśli chodzi o Rozważną i Purgatorio, wpierw tworzę zarys fabuły, a do niej postaci, które mogą dodać smaczku rozdziałom. Przykład: najpierw powstaje opis morderstwa, później sam zabójca. Jeśli zaś chodzi o miniaturki, tutaj najpierw w mojej głowie powstaje postać, do której dorabiam otoczkę.

   3. Udaje Ci się stworzyć wehikuł czasu. Do jakich czasów podróżujesz? Podaj kilka pozycji.   Dlaczego tych pozycji ma być kilka? Okay. Z pewnością chciałabym się przenieść do szalonych lat 70., gdy królowało disco i okropne ciuchy ;) Kusi mnie także wiek XVIII, chciałabym zobaczyć rewolucję przemysłową na własne oczy. Przełom XIX i XX wieku - bracia Lumiere, Freud.

   4. Tradycyjna muzyka jakiego kraju podoba Ci się najbardziej?   Naszego :D Bo poza niemiecką i hiszpańską żadnej nie słyszałam.

   5. Czy wierzysz w moc amuletów, talizmanów, itp.?
   Kiedyś wierzyłam lub bardziej chciałam wierzyć w to, że jakiś przedmiot ma moc. Teraz wiem i wierzę w to, że prawdziwa moc człowieka płynie z jego serca. 

   6. Lubisz porządek czy gubisz się w nim?
   Mój porządek = wszystko ma swoje miejsce, niczego nie muszę szukać.

   7. Jesteś marzycielką czy raczej twardo stąpasz po ziemi?
   Powiedziałabym, że i to, i to. W zależności od nastroju i tego, co się u mnie dzieje, marzę godzinami lub godzinami załatwiam ważne dla mnie sprawy, za które biorę odpowiedzialność.

   8. Lubisz zmiany czy wolisz mieć wszystko stałe?
   Coś czuję, że Naff się uśmiecha, jeśli czyta to pytanie.
   Nie przepadam za niespodziankami, dlatego tak bardzo lubię czytać spoilery opowiadań czy odcinków seriali, a także ciekawostki filmowe ujawniające odrobinę fabułę. To samo jest z książkami - bardzo często po pierwszych rozdziałach zerkam do tyłu i czytam ostatnie strony, by nie być zaskoczoną. Zmiany przyjmuję, dostosowuję się do nich dość szybko, ale zawsze przy tym tęsknię za starym porządkiem.

   9. Twoje największe marzenie?
   Nie staram się mieć takiego. Wolę mieć małe marzenia, ale w dużej ilości ;)

   10. Czy jest dużo rzeczy, które chciałabyś zmienić w swoim życiu?
   Kilka się znajdzie.

   11. Gdybyś miała wybrać jedno słowo, które by Cię opisywało, jakie by to było?
   
Intrygująca.

   Zazwyczaj nie nominuję innych, ale dzisiaj w drodze do pracy udało mi się spisać na telefonie jedenaście pytań. Oto one:
   1.Która pora doby jest dla Ciebie najlepsza, jeśli chodzi o myślenie nad opowiadaniem?
   2. Czy kiedykolwiek dotknął Cię taki pisarski dołek, że co najmniej przez tydzień nie napisałaś/eś ani jednego nowego słowa?
   3. Wyczekujesz wakacji z utęsknieniem czy może nawet o nich jeszcze nie myślisz?
   4. Gdybyś miał/a możliwość spędzenia jednego dnia z fikcyjnym bohaterem, kto by nim był?
   5. Ile książek planujesz kupić w tym roku?
   6. Czy byłaś/eś w tym roku w kinie? Jeśli tak, to na czym?
   7. Zima powoli zmierza do kalendarzowego końca, cieszysz się?
   8. Gdybyś spotkał/a Cleo w pracy, wzięłabyś od niej ulotkę?
   9. Oglądasz aktualnie jakiś serial, który zawładnął Twoim sercem i mózgiem?
   10. Często poszukujesz materiałów do swojego opowiadania w bibliotece czy sam/a tłumaczysz wszelkie szczegóły?
   11. Masz w tym roku datę, na którą czekasz z niecierpliwością?
   

   Do odpowiedzi na te pytania wybrane zostały:
   1. Naff
   2. Króliczek
   3. Ruda
   4. Sherii Castle
   5. ThingsInsideOfMe
   6. podpadziocha
   7. Meggi Jackson
   8. DarkAngel <3
   9. Lexi E.
   10. Zuza xD

   A teraz ta DRUGA SPRAWA - KARTKA WIELKANOCNA!
   Jak wiecie, przed Bożym Narodzeniem zrobiłam akcję wysyłania kartek tym z czytelników, którzy tego chcieli. Takich kartek poszło w Polskę sześć, mam nadzieję, że wszystkim sprawiły radość. ;)
   Jako że za pięć tygodni wypada Wielkanoc, informuję, iż do 21 marca  przyjmuję maile od osób, które chcą ode mnie kartkę na zbliżające się święta. W mailu należy podać swój adres, na który kartka zostanie przesłana. Postaram się to zrobić najpóźniej 25 marca, by do każdego kartka dotarła.
   Ktoś chętny? Pisać na adres: cleo.cullen17@interia.pl

   To tyle na dziś ode mnie.
   Miłego wieczoru! :*

4 komentarze:

  1. Piszę komentarz z dniowym opóźnieniem, ale co tam. :D
    Gratuluję nagrody i jeszcze raz dziękuję za nominowanie mnie. :3 Wiem, że dziękuję do przesady, ale jakoś mnie te nagrody cieszą i czuję się zobowiązana. ;)
    Napisałam też do Ciebie maila w sprawie kartki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej, dziękuję za nominację ^___^.
    Rzeczywiście, uśmiechnęłam się XD huehue. Obydwie nie lubimy niespodzianek i kochamy spoilery. Dzięki nim życie jest łatwiejsze ;___;
    Co do kartek to się nie odzywam jak zwykle bo i tak piszemy ze sobą listy XD!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominację :)
    I przy okazji mam pytanko ;33
    Odpowiedzi mogę dodać na moją stronkę, czy koniecznie wszystko musi być na blogu? :)))
    No wiesz chcę, żeby na moim blogu były tylko kolejne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. De nada ;)
      Jako że nominowany został blog, to bardziej na nim powinny pojawić się odpowiedzi. Możesz do tego stworzyć odpowiednią zakładkę. A jeśli nie chcesz się w to bawić, dodaj na stronę ;)

      Usuń

Komentarze mile widziane :)