niedziela, 22 lutego 2015

Liebster Award

   Buenos dias! :)

   Po raz pierwszy od dawna nie zagoszczę w niedzielę w kościele. Siedzę w mieszkaniu i pilnuję mięsa w piekarniku, by się nie spaliło, wujek poszedł na spacer, a ostatnia msza w kościele niedaleko jest o 16. A ja nie mam biletu, by jechać do innego kościoła.
   Jestem zła, szatan się mną zaczyna interesować.

   Piszę dzisiaj, gdyż zostałam nominowana do Liebster Award przez Free Women, za co niezmiernie DZIĘKUJĘ, choć muszę przyznać, że dziwią mnie nominacje ze strony kogoś, kogo w ogóle nie znam. Nie mam pojęcia, skąd Free Women zna Rozważną, chciałabym to wiedzieć.

  Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

  Początkowo miałam myśl, by kogoś nominować, ale jak zwykle - nie mam pomysłów na pytania. Więc NIKOGO NIE NOMINUJĘ.

   Pytania, które otrzymałam:
   1. Czy posiadasz jakieś zwierzę? Jak się wabi?
   Tak, posiadam psiaka - suczka owczarka szwajcarskiego, Suzi.

   2. Ulubiona potrawa?   Zapiekanka makaronowa z szynką i warzywami pod pierzyną żółtego sera.

   3. Ulubione miejsce w domu/mieszkaniu?
 
 Moje łóżko.

   4. Morze czy góry?
   Zdecydowanie góry.

   5. Wolisz żyć w luksusie i samotnie, czy w biedzie, ale w szczęściu?
   Zważając na fakt, że i tak jestem samotnikiem. Nie przepadam za pytaniami egzystencjalnymi, odrobinę szufladkują, jak na przykład to pytanie. Co rozumiesz przez szczęście? Dla mnie jest nim rodzina. Obojętnie, jaki jest stan finansowy, z rodziną jestem szczęśliwa.
   Odpowiedź: biednie, ale szczęśliwie.

   6. Ulubiony gatunek filmowy?
   Komedia

   7. Rower czy samochód?
    Pieszo :P W tym przypadku rower.

   8. Ile prowadzisz blogów i z którym jesteś najbardziej związana/y?
   Prowadzę trzy blogi, najbardziej jestem związana z tym, na którym pojawia się ten post.
   Rozważna 4ever <3

   9. Co spowodowało, że zaczęłaś/eś pisać?   Pomoc przy pisaniu pewnej blogerce. Stwierdziła ona, że dobrze wychodzi mi pisanie i poradziła, bym założyła własnego bloga. Bez Leah nie byłoby Cleo :3

   10. Gdzie się udajesz, gdy potrzebujesz myśleć?
   Nie muszę nigdzie iść, czy też się odseparować. Myślę nieustannie, a pomysły nachodzą moją głowę w różnych miejscach, o różnym czasie.

   11. Co lepsze: lody czy pizza?
   
Jak się tak można pytać?! Obie te rzeczy kocham tak samo! :3


   Jeżeli ktoś chce być nominowany przeze mnie, niech da znać! Berni już mnie uprzedził o nominacji, może po jego pytaniach wpadnie mi coś do głowy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane :)