poniedziałek, 29 czerwca 2015

Jak popełnić samobójstwo?

 
   Samobójstwo.
   
Myślałeś o nim kiedyś? Chcesz wiedzieć, jak zrobić to najlepiej, by pierwsza próba okazała się ostatnią? Świetnie, trafiłeś w idealne miejsce!

   Powiem Ci, jakiego użyć sznura, by się nie zerwał. Opiszę, jaki węzeł do pętli będzie najlepszy. Wypiszę leki, które pozwolą Ci odejść do innego świata bez większych problemów, spokojnie. Wypiszę mosty, z których tak dobrze będzie Ci się skakać.
   Pomogę Ci, byś uciekł gdzieś, gdzie problemy nie istnieją.

   Cieszysz się, że Ci pomogę?
   To przestań.

   Bo tego nie zrobię. Nie dam Ci odejść, nie dam Ci porzucić osób, które kochasz. I które kochają Ciebie.
   Jestem tu, by Cię wysłuchać. Może nie doradzę czegoś niezwykłego, ale wysłucham, jeśli pomysł zabicia samego siebie chodzi Ci po głowie. Odwiodę Cię od tej idei, na ile zdołam. Spróbuję pokazać, że życie to nie same problemy. To także piękne chwile, wspaniali ludzie.

   Nie bądź tchórzem. Nie decyduj się na ucieczkę, jeśli nawet jeszcze nie skosztowałeś życia.
   Nie bój się mi zaufać. Sama kiedyś myślałam, jak to jest skoczyć. Sama kiedyś o mało nie wpadłam w depresję. Ale wyszłam z tego stanu. Bo pozwoliłam zbliżyć się do mnie odpowiedniej osobie.

   Zaryzykuj.
   Napisz do mnie.
   Wysłucham.

   NIE UMIERAJ.

  _______________________________________________
 
   Zainspirowana akcją wśród blogerów, za przykładem Izz oraz i10, których serdecznie pozdrawiam, stworzyłam własny post.
   Nie wiem, czy ktoś podejmie się kontaktu ze mną. Ale jeśli ktoś spróbuje, ucieszę się. Bo to będzie oznaczało, że ktoś pożyje dłużej dzięki mnie.

5 komentarzy:

  1. Zabrzmiało trochu jak kazanie w kościele, Cleo :o ale rzeczywiście święte słowa. Podoba mi się to, co napisałaś i mam łzy w oczach *nic nowego ;___;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótko, zwięźle, mocno. Jakbym miała chęci samobójcze to bym się zgłosiła, huehue. >D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra idea 😄😘 człowiel czasem potrzebuje takiej osoby, ale musi mieć chęci do zmiany decyzji😞😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Wiele ludzi nie radzi sobie z emocjami i wybiera najłatwiejszą drogę. A przecież wystarczy tylko poszukać innego rozwiązania, lub bratniej duszy. jesteś wielka Cleo

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane :)