piątek, 3 lipca 2015

KONKURS URODZINOWY - WYNIKI

   Dzień dobry :)

   Od 17 czerwca do wczoraj, do 23:58, trwał Konkurs Urodzinowy z okazji dwóch latek Rozważnej.
   Pytanie konkursowe brzmiało: jakie cztery seriale zostały ukazane na zdjęciu poniżej?



   Dnia 25 czerwca ukazała się podpowiedź w postaci kolejnego zdjęcia. To te cztery bransoletki należało wziąć pod uwagę przy szukaniu prawdy, o którą mi chodziło.



   Udział w konkursie wzięły cztery osoby, za co serdecznie dziękuję :) Szczęśliwcami, którzy poprawnie odpowiedzieli oraz zastosowali się do wszystkich poleceń związanych z wysłaniem maila, są:
   - Marika (15 LOGAN, BO CIĘ WALNĘ!)
   - Króliczek (56 When did I stop believing?)
   - Aktina (01 Pablo i moje "szczęście).

   Jakie były odpowiedzi? Zaczynając od góry zdjęcia drugiego: 1) biała z kapeluszem - "White Collar" 2) bordowa z napisem "Forever" - "Forever" 3) czarna z buźką Red Johna - "Mentalista" 4) granatowa z napisem "WRITER Always" - "Castle".

  Nagrody, które zostaną wybrane przeze mnie i mojego doradcę, Naff, wysłane zostaną najwcześniej 5 lipca.

   Jeszcze raz dziękuję za udział i gratuluję wygranej! :)

   Za rok kolejny konkurs :3
   Miłych wakacji! :)

7 komentarzy:

  1. Czyli jednak nie były tylko 3 osoby jak myślałam xD
    Dziękuję za szansę wzięcia udziału ;)
    I... Jak ci doradzała Naff to już się boję xD nie no żartuję ;)
    A jak chcesz to wysłać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mogę chcieć wysłać nagrodę? Niech pomyślę... Światłowodem!
      Radzę zajrzeć na pocztę ;)

      Usuń
    2. Ale ja sprawdzam pocztę i nic nie ma xD

      Usuń
    3. Znaczy ja tylko oneta sprawdzałam... XD a na gmaila wysłałaś?

      Usuń
  2. 8 był wczoraj, a ja rozdziału nie widzę! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, to pewnie dlatego, że rozdział ma być 12 lipca?
      Za to ja nie widzę komentarza pod ostatnim rozdziałem.

      Usuń

Komentarze mile widziane :)