środa, 22 lipca 2015

Liebster Award

   Cześć :)

   Zostałam nominowana przez Alex Vito, za co bardzo jej dziękuję! <3

    Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

   Pytania, które otrzymałam;

   1. Od jak dawna piszesz?   W drugiej gimnazjum pisałam piosenki, pierwsze opowiadanie narodziło się 5 czerwca 2013 r., kilkanaście dni po ostatniej maturze.

   2. Skąd bierzesz inspirację?   Z życia. Czerpię z tego, co otacza. Przyglądam się ludziom, obserwuję ich zachowania, obcuję z naturą, spędzam czas tak, jak lubię i bardzo często coś z tego ląduje w opowiadaniach.

   3. Co Ci pomaga nie poddawać się, mimo chwilowego braku weny lub innych problemów?   Własna zasada - dziesięć nowych linijek dziennie. Czasami nie mam ochoty pisać, ale mając poczucie, że mam dzienny limit, przysiadam i piszę, co i tak kończy się większą ilością tekstu. Staram się też słuchać swojego mentora, Davida Martina, i jak najczęściej siedzieć, wyżymać mózg mimo wszystko i pisać.

   4. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
   "Gra Anioła" autorstwa Carlosa R. Zafona. David Martin to główny bohater tej powieści.

   5. Podaj jedno swoje marzenie z dzieciństwa.   Mając dziesięć lat, chciałam być ministrantem i dzwonić dzwonkami w kościele :D

   6. Przy jakiej piosence mimowolnie się uśmiechasz?   "Let her go". Tekst smutny, ale ma tak oryginalną melodię, że nie da się nie uśmiechnąć, słysząc te dźwięki.

   7. Jakie masz hobby? Oprócz pisania ;)   Lubię grać w siatkówkę, także plażową, chodzić na spacery, czytać książki i Angorę, oglądać seriale kryminalne i filmy. No i śpiewać, niech będzie.

   8. Skąd pomysł założenia bloga o tej tematyce?   Od września 2011 roku, kiedy to nadrabiałam cztery sezony Castle'a, uwielbiam seriale kryminalne. Pewna blogerka, Leah, której pomogłam przy jej opowiadaniu, stwierdziła, że sama powinnam coś pisać, Skoro co nieco o detektywach wiem, postanowiłam postawić na kryminał. I wraz z rozwojem Rozważnej poszerzyła się także moja wiedza.

   9. Opowiedz najśmieszniejsze wydarzenie ze swojego życia.   Nie wiem, co było najśmieszniejsze. Ale nie zapomnę, jak kolega po wypiciu kilku kieliszków smakowej wódki wstał i przeszedł do drugiego pokoju i wyrżnął o materac, bo go nie zauważył. Biedak.

   10. Jakie trzy życzenia wypowiedziałabyś do złotej rybki?   Zdrowie dla rodziny, więcej pokoju na świecie i niekończące się tereny pełne kakaowca do produkcji czekolady!

   11. Gdybyś była czekoladą, to o jakim smaku?
 
 Gorzka.

   Nikogo nie nominuję. Doszłam do wniosku, że wymyślanie pytań raz do roku całkowicie wystarczy.

   Rozdział 67 "If I die young" w najbliższy piątek przed południem. Tak myślę.

   Miłego dnia! :)

3 komentarze:

  1. Szkoda że nie dałaś info o czy będzie rozdziała.. Miała bym prezent na imieniny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czterech miesięcy nie tworzę zwiastunów rozdziałów, dlatego też nie ma takiej informacji. To ma być zaskoczenie. Nowa sprawa - nowe morderstwo do wyjaśnienia. Tyle.
      Proszę o podpis następnym razem.

      Usuń
    2. Okey
      /Marysia

      Usuń

Komentarze mile widziane :)