piątek, 28 sierpnia 2015

Tag książkowy

     Cześć :)

     Wieczorem w pociąg i nad morze, ale zanim to się stanie, przybywam z tagiem, do którego zostałam nominowana przez Strawberry *.*, za co serdecznie dziękuję! :*
     Tag polega na tym, że odpowiada się na dziesięć książkowych pytań, po czym nominuje się kolejne pięć osób.
   
     No to lecim na Szczecin! Wolę czy nie wolę, oto jest pytanie!
_______________________________________

     1. Wolisz czytać trylogię czy powieści jednotomowe?
     
Zdecydowanie jednotomowe. Do dłuższych serii muszę się nastawiać, a jeśli zrobię sobie przerwę między częściami (nawet jeśli to tylko trylogia), trudno jest mi wrócić.

     2. Wolisz czytać tylko autorki czy autorów?
     Ojej. Wolę autorów, choć częściej czytam autorki.

     3. Wolisz kupować w Empiku czy w księgarniach internetowych?
     
Zabrzmię dziwnie, ale tylko raz kupowałam książkę w sieci. Wolę empik i każdą księgarnię, gdzie mogę dotknąć książki i sprawdzić, czy ona do mnie przemawia.

     4. Wolisz, żeby książki zostały zekranizowane jako film czy serial?
     
Jako film. Jeśli się odrzuci jakiś szczegół, to ten nie zmieniający fabuły. Serial może zawierać wszystkie wątki książki, ale się przy tym ciągnąć i nudzić widza.
   *by the way, czekam na Shadowhunters i się nastawiam na dissy*
   
     5. Wolisz czytać pięć stron dziennie czy pięć książek tygodniowo?
   
 Zabrzmię dziwnie, znowu, ale preferuję pięć stron dziennie. Z nich pewnie wyjdzie więcej, ale będę miała czas na inne zajęcia.

     6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
     
Wolę być autorem. Bo widzę po sobie, że recenzje to nie moja bajka *dwie recenzje na koncie i jaka samokrytyka*

     7. Wolisz w kółko czytać dwadzieścia książek czy sięgnąć po nowe?
     
Wolę sięgać po nowe, choć czasami jestem zmuszona czytać coś, co już znam, bo nie mam nowości.

     8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
     
Gdybym mogła, zamieszkałabym w bibliotece. Więc zdecydowanie wolę być bibliotekarzem ;)


     9. Wolisz czytać ulubiony typ literatury czy wszystko poza?
     
Wolę swój ulubiony, choć chętnie zapoznam się z innym.

     10. Wolisz czytać książki fizyczne czy e-booki?
   
 "Rok 1984" Orwella to jedyny e-book, jaki przeczytałam. Papierowe książki czyta się zdecydowanie lepiej.


     Moje nominacje:

     * Welcome here in my world

     * Króliczek

     * Alex Vito

     * Aktina

     * Lexi E.

     To tyle.
     Trzymajcie się ciepło! Do przeczytania we wrześniu! :*


3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację, odpowiedzi są już u mnie na blogu. :)
    http://welcome-here-in-my-world.blogspot.com/2015/08/tag-ksiazkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na Shadowhunetrs! *.*
    Tak jak ty wolę dotknąć książki, ale czasami jak znajdę na lubimyczytać.pl fajną książkę, a wiem że nie ma jej w empiku to kupuję na internecie.
    Ja właśnie wróciłam znad morza, więc miłej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż mam wrażenie, że Katherine jest za słodka do rolu Clary.
      Mam zamiar porządnie odpocząć, po powrocie ocenicie, czy coś mi to dało.
      Dziękuję! :*

      Usuń

Komentarze mile widziane :)