wtorek, 25 sierpnia 2015

Urlop

   Cześć :)

   Pragnę Was poinformować, że w dniach 28 sierpnia - 5 września będę wraz z rodziną nad morzem.
   Nie zmieni to wiele w rozpisce, bo właściwie nic. No może rozdział 70 pojawi się tego siódmego września dopiero późnym wieczorem, ale będzie zgodnie z planem. Przynajmniej mam taką nadzieję.

   Nie będę miała dostępu do internetu, może sporadycznie uda się skorzystać z wi-fi w ośrodku, ale wiele raczej nie zdziałam.
   Stąd też moja prośba do Was.

   Byłabym ogromnie wdzięczna, gdybyście pozostawili w SPAMie informacje o nowych rozdziałach na Waszych blogach. Pozwoli mi to po powrocie skutecznie nadrobić zaległości bez ciągłego spoglądania w bloggera i martwienia się, czy czegoś nie przegapiłam.
   Przez te dni nie będę komentować, odetchniecie od moich esejowych opinii ;)
   Na ten czas zarzucam także swoją pracę edytorską, o czym współpracujący zostaną poinformowani.

   Planuję zabrać ze sobą któryś zeszyt, raczej z Rozważną, nie mam jednak pojęcia, ile zdołałam napisać, to zależy od pogody i spontanicznych planów.

   Gdy wszystko jasne, mogę się spokojnie pożegnać.

   Miłego końca wakacji! :*

   P.S. Czy Rozważna da radę dobić do 80 000 wejść przed urodzinami? Byłoby mi niezmiernie miło ^__^

6 komentarzy:

  1. Miłej końcówki wakacji Ci życzę! A rozdziałem się nie martw, jeśli będzie trzeba, przecież poczekamy! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wakacje jeszcze trochę potrwają ;) A rozdział być może dzisiaj w całości pojawi się na bloggerze, jest już zaplanowany, więc jestem dość spokojna ;)
      Ściskam! :*

      Usuń
  2. No to pożyczę Ci już miłego wyjazdu, i trzymam kciuki za wyświetlenia. :)

    Spodziewaj się spamu ode mnie, bo wiesz, że notek u mnie na codziennym jest sporo, a poinformuję Cię o wszystkich, żebyś żadnej nie przegapiła. :D No i może uda mi się napisać jakiś rozdział. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      A na spam liczę, więc czekam na maile z powiadomieniami o Twoich postach :D
      I powodzenia w pisaniu, dużo weny!

      Usuń
  3. Miłego wypadu <3
    no, ja raczej nie będę ci mówić kiedy nowy rozdział bo i tak są zaawsze w niedzielę XD!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, nominowałam Cię do tagu ;)
    Więcej tutaj --> http://nefilim22.blogspot.com/2015/08/tag.html

    I miłego wyjazdu, ale to, to już Ci mówiłam wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane :)