niedziela, 20 grudnia 2015

Zapraszam!

   Cześć :)

   Wiem, że czekacie na rozdział, ale jak to jest napisane w info, w ciągu miesiąca wychodzi jeden albo dwa rozdziały. Przyznam szczerze, że weekendy, które spędzam na studiach, potrafią pozbawić mnie energii. Nie wysypiam się, pędzę na pociąg, wspomagam się kawą na uczelni i czymś słodkim (ostatnio cukier pochodzi tylko z ciastek korzennych, żadnych innych słodyczy nie jem (ew. lody i płatki czekoladowe), bo adwent), a przez resztę tygodnia próbuję wrócić do normalnego stanu.
   Poza tym napiszę jasno: nie idzie mi z Rozważną. Nie chodzi o jakąś blokadę, piszę codziennie, ale to nie przychodzi mi z taką łatwością jak dawniej. Nad ostatnim skończonym rozdziałem, 78, spędziłam dwanaście dni. Kilka miesięcy temu w takim czasie napisałabym dwa rozdziały. Niby wiem, co chcę napisać, ale nie umiem tego dobrze ubrać, dodatkowo tworzę wątki, które później na siłę tłumaczę. a na research schodzą dodatkowe pokłady siły.
   Proszę więc o wyrozumiałość. Nie porzucę bloga, skoro coraz bliżej do setki. Postaram się od stycznia publikować dwa rozdziały miesięcznie, ale to może nie wypalić. Jakby co, będę w dalszym ciągu podawała daty publikacji w zakładce INFO, im możecie zaufać.
   By jednak nie dawać Wam niczego w tej notce, zapraszam do lektury innych dzieł, które wyszły spod mojego długopisu i zostały opublikowane w tym miesiącu.

   Ktoś jeszcze pamięta Welcome in Purgatorio, moje drugie opowiadanie, fantastyczne? Trzy dni temu wyszedł ostatni, dziewiętnasty rozdział. Serdecznie zapraszam do nadrobienia bądź też zapoznania się z tą historią.
   Porzuć radość, przybyszu, i poddaj się przeznaczeniu

   Na trzecim z moich blogów pojawiły się ostatnio trzy nowe teksty:

   Alexis -  prezent urodzinowy dla zaprzyjaźnionej blogerki. W wielkim skrócie: kawiarnia, tajemnicza dziewczyna i obserwujący ją kelner. Obyczajówka, ale przyjemna ;)

   Protect Yourself - trzecia część cyklu Amelien, dostępnego także na wattpadzie. Opowiada o córce anielicy i diabelskiego wysłannika, która razem ze swoim szkolnym partnerem - w jej kręgu uchodzi za Pomazańca - odbywa kolejną misję, która różni się od pozostałych. Gdyby ktoś chciał zapoznać się z poprzednimi częściami oraz dodatkami, znajdziecie je w powyższych linkach.

   Wesołej jazdy! - tekst do świątecznej antologii, opowiadający o Marcie, która wracając do domu na święta, staje się niewolnikiem wpadki i poznaje pewną sympatyczną postać. Serdecznie zapraszam!

   Mam nadzieję, że w oczekiwaniu na rozdział, który pojawi się 26 grudnia, ktoś zechce zajrzeć do zareklamowanych tekstów.
   To tyle ode mnie dzisiaj.

   Trzymajcie się ciepło! <3

1 komentarz:

  1. Jestem tak do tyłu z różnymi blogami,aż mnie to boli,ale nadrobię! I czekam cierpliwie. Mi też ostatnio ciężko się pisało, ale teraz słowa wylewają się ze mnie strumieniami! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze mile widziane :)